fbpx
 
TEMAT SZKOLENIA

Lead generation w praktyce

KIEDY

28.02.2019

09:30 – 17:00

GDZIE

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 123A

LICZBA MIEJSC

5

CENA

899.00zł +23% VAT

849.00zł +23% VAT

Przy zapisach do 20.02.2018

OPIS

Podczas szkolenia dowiesz się, czym jest lead generation oraz jak analizować lejek marketingowy. Poznasz sposoby planowania i prowadzenia procesów pozyskiwania kontaktów w swoim biznesie oraz nauczysz się mierzenia skuteczności takich działań. Po warsztatach będziesz umiał dobrać kanały pozyskiwania leadów tak, by były one maksymalnie wydajne i dopasowane do Twojego biznesu.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1. Wprowadzenie

  • Co to jest lead?
  • Czym jest lead generation?
  • Jak ma się do tego optymalizacja współczynnika konwersji?

Moduł 2. Kim jest Twój klient?

  • O personach marketingowych i wykorzystaniu narzędzi analitycznych do ich tworzenia i weryfikacji.

Moduł 3. Analiza lejka sprzedażowego – jak zrobić to dobrze?

  • Jak ocenić skuteczność prowadzonych działań i ustalić punkty, które utrudniają pozyskiwanie leadów?
  • Jak samodzielnie przeanalizować skuteczność procesu lead generation?

Moduł 4. Jak dobierać kanały pozyskiwania klientów?

  • Metody pozyskiwania leadów – omówienie najskuteczniejszych.
  • Ocena wydajności źródeł pozyskiwania leadów na podstawie grupy docelowej i aktualnej kondycji strony.

Moduł 5. Jak przygotować stronę do pozyskiwania leadów?

  • Wszystko, co najważniejsze w tworzeniu komunikatów i stron docelowych.
  • Jak przygotować landing page?
  • Które elementy landing page’a mają wpływ na pozyskiwanie leadów?
  • Jak przygotować konwertującą treść, którą wykorzystasz w reklamie oraz na stronie docelowej?

Moduł 6. Jak analizować skuteczność pozyskiwania leadów?

  • Analiza kampanii lead generation użytkowników w celu znalezienia punktów, które mogą skutkować niską konwersją, optymalizacji działań.
  • Przydatne narzędzia w procesie lead generation.

CZEGO SIĘ DOWIESZ

Szkolenie dostarczy Ci wiedzy i narzędzi, abyś mógł:

analizować proces lead generation i wyciągać wnioski, które pomogą Ci poprawić współczynnik konwersji,

tworzyć skuteczny strony docelowe,

tworzyć treści, które są dopasowane do potrzeb odbiorcy,

zbierać właściwe dane i prawidłowo je interpretować.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

marketerem, który chce prowadzić skuteczniejsze działania marketingowe,

właścicielem firmy, który chce otrzymywać więcej zapytań handlowych,

start-upowcem, który chce zrozumieć, w jaki sposób lepiej konwertować ruch.

KTO POPROWADZI SZKOLENIE

rm

Robert Marczak

Dyrektor marketingu i współzałożyciel Sellizera – narzędzia wspierającego proces sprzedaży. Marketer zajmujący się tematyką pozyskiwania leadów, zwolennik harmonijnej współpracy działów marketingu i sprzedaży. Prelegent licznych konferencji marketingowych i autor dziesiątek artykułów w prasie branżowej. Prywatnie kolekcjoner tatuaży i bloger na RobertMarczak.pl.

W PAKIECIE

Ze szkoleniem otrzymujesz

7

Certyfikat

8

Materiały w wersji elektronicznej

9

Najnowszy numer magazynu „Marketer+”

10

Przerwy kawowe

11

Obiad

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050