fbpx
 
TEMAT SZKOLENIA

LinkedIn w praktyce - efektywny marketing i sprzedaż

Jak prowadzić skuteczne działania sprzedażowe i nawiązywać relacje biznesowe na LinkedInie

KIEDY

15.10.2019

09:30 – 17:00

GDZIE

Warszawa

LICZBA MIEJSC

30

CENA

899.00zł +23% VAT

799.00zł (982,77 zł brutto) 

przy zamówieniu do 18.09.2019

WEŹ UDZIAŁ W SZKOLENIU, JEŚLI:

masz zamiar świadomie budować markę, nawiązywać relacje biznesowe i promować swoje usługi na LinkedInie,

jak stworzyć bazę kontaktów biznesowych, które będziesz mógł wykorzystać do prowadzenia działań sprzedażowych,

pragniesz uporządkować i poszerzyć swoją wiedzę o LinkedInie, żeby w pełni wykorzystać potencjał tego serwisu społecznościowego dla profesjonalistów,

marzysz, żeby wreszcie ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić działania reklamowe i sprzedażowe na LinkedInie, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność.

NIE CZEKAJ! Weź udział w szkoleniu „LinkedIn w praktyce – efektywny marketing i sprzedaż” i zdobądź wiedzę potrzebną do legalnego i skutecznego działania. Dajemy Ci 100% praktycznych informacji, które możesz wdrożyć od razu tuż po zakończeniu szkolenia.

OPIS SZKOLENIA:

LinkedIn to największa platforma społecznościowa dla ludzi aktywnych zawodowo. To doskonałe miejsce nie tylko do pozyskiwania klientów firmy, ale również wskazywania na różnicę i wartość Twojej marki. Jeśli chcesz świadomie budować swoją markę, nawiązywać relacje biznesowe i promować swoje usługi, to szkolenie „LinkedIn w praktyce – efektywny marketing i sprzedaż” jest dla Ciebie.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Podczas szkolenia „LinkedIn w praktyce – efektywny marketing i sprzedaż dowiesz się m.in.:

  • od czego zacząć, a czego unikać prowadząc działania na LinkedInie,
  • jak krok po kroku stworzyć profesjonalny profil osobisty i firmowy na LinkedInie, który przełoży się na wzrost sprzedaży,
  • jak prowadzić skuteczne działania reklamowe na LinkedInie,
  • jak nawiązywać wartościowe kontakty biznesowe,
  • jak tworzyć angażującą komunikację z potencjalnym klientem, pracownikiem czy usługobiorcą,
  • jak opracować plan działania w przypadku kryzysów wizerunkowych.

Dodatkowo:

  • weźmiesz udział w warsztatach budowania społeczności w oparciu o działania uczestników szkolenia,
  • wspólnie przeanalizujemy kilkadziesiąt przykładów i antyprzykładów z zakresu działań na LinkedInie, z którymi marketerzy stykają się w codziennej pracy,
  • uzyskasz wiele cennych wskazówek i podpowiedzi, dzięki którym rozwiążesz problemy, z którymi borykasz się na co dzień,
  • otrzymasz rekomendację sprawdzonych narzędzi, które przyspieszają i ułatwiają cały proces.

PRZYJAZNA FORMA SZKOLENIA:

Serwujemy wiedzę z najwyżej półki w łatwy do przyswojenia sposób.

Stawiamy na 100% praktyki:

  • dowiesz się, jakie rozwiązania działają (i nie działają) w małych, średnich i dużych firmach,
  • dostaniesz dużą porcję praktycznych przykładów (i antyprzykładów), dzięki którym unikniesz błędów popełnianych przez inne firmy,
  • poznasz sprawdzone narzędzia, które pozwolą Ci zmniejszyć koszty i usprawnić codzienną pracę,
  • uzyskasz wiele cennych wskazówek, dzięki którym rozwiążesz problemy, z którymi borykasz się na co dzień,
  • otrzymasz masę inspiracji, dzięki czemu wrócisz do pracy z głową pełną pomysłów.

PROWADZĄCA

ach

Angelika Chimkowska

Strateg social sellingu i budowania silnych marek. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie menedżerskie w działach marketingu i sprzedaży. Pracowała dla wielu znanych marek i firm jak PwC, Lyreco, Henkel, Nokia czy LGK. Jest członkinią Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, a także zasiada w radzie programowej HR Executive Club przy PwC.

Można ją spotkać na scenach m.in. Europejskiego Kongresu Gospodarczego, HR Summit Pulsu Biznesu, Social Media Week czy I Love Marketing. Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in. magazynach i gazetach: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer+

Więcej na: https://chimkowska.com.

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł 1: Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn

  • rodzaje profili osobistych i firmowych na LinkedInie,
  • czym LinkedIn różni się od innych platform społecznościowych,
  • przygotowanie strategii obecności marki na LinkedInie,
  • w jaki sposób działa algorytm LinkedIna,
  • narzędzia LinkedIn (Sales Navigator, LinkedIn Recruiter, SlideShere).

Moduł 2: Praktyczne możliwości wykorzystania LinkedIna do promocji i budowania wizerunku

  • od czego zacząć, a czego unikać prowadząc działania na LinkedInie,
  • sprawdzone formuły tworzenia treści,
  • jak prowadzić skuteczne działania reklamowe na LinkedInie,
  • plan działania w przypadku kryzysów wizerunkowych.

Moduł 3: Budowanie na LinkedInie społeczności wokół marki

  • w jaki sposób pozyskiwać wartościowe kontakty,
  • jak zaangażować pracowników w tworzenie i dystrybucję treści,
  • darmowe narzędzia do wykorzystania w codzienności firmy,
  • case studies – warsztaty budowania społeczności w oparciu o działania uczestników szkolenia.

Moduł 4: Realizacja celów na LinkedInie – mapa dotarcia

  • strategia działań dla aktywności sprzedażowych, promocyjnych czy employer brandingu,
  • w jaki sposób wyznaczać realne cele,
  • w jaki sposób mierzyć efektywność swoich działań.

FIRST MINUTE:

Udzielamy 100 zł rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
To szkolenie możesz kupić za 799 zł netto netto zamiast 899 zł netto.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

osobą zainteresowaną świadomym budowaniem marki osobistej na LinkedInie,

właścicielem firmy, pragnącym być twarzą swojego biznesu na LinkedInie,

pracownikiem działu HR chcącym budować markę pracodawcy,

pracownikiem działu marketingu lub sprzedaży zainteresowanym wykorzystaniem LinkedIna jako nowego kanału dotarcia do klientów,

marzysz, żeby wreszcie ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić działania reklamowe i sprzedażowe na LinkedInie, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność.

KTO ORGANIZUJE:

Organizatorem jest Grupa Marketer, wydawca czasopisma „Marketer+”, wydawanego od 2011 roku branżowego magazynu skierowanego do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu.
Czytelnicy doceniają nas za wysoką jakość artykułów i przystępną formę prezentacji treści – to cecha, która zdecydowanie wyróżnia nas spośród innych tytułów na rynku.

„Marketer+” to praktyczna wiedza o marketingu w przystępnej formie.

W PAKIECIE

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

7

Certyfikat uczestnictwa

8

Materiały szkoleniowe

9

Udział w 8-godzinnym szkoleniu

10

Przerwy kawowe

11

Lunch

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050