fbpx
 
TEMAT SZKOLENIA

Personal branding

Jak zbudować silną markę osobistą (nie tylko) w sieci

KIEDY

22.05.2019

09:30 – 17:00

GDZIE

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 123A

LICZBA MIEJSC

6

CENA

899.00zł (1105,77 zł brutto) 

OPIS

Często sądzimy, że nie musimy dbać o spójny wizerunek w mediach społecznościowych. Uważamy, że personal branding to tylko PR-owy frazes. Tymczasem to, jak prezentujemy się w sieci, może zdecydować, czy dostaniemy pracę lub nowe zlecenie.

Jeśli wykonujesz wolny zawód, to, jak jesteś postrzegany, często przekłada się na to, jak jest postrzegana jakość Twojej pracy.

Jeśli chcesz poznać tajniki planowania i budowania swojego wizerunku biznesowego, to szkolenie jest dla Ciebie.

Celem szkolenia jest:

Dostarczenie uczestnikom wiedzy i gotowych narzędzi do wykorzystania podczas planowania i kreowania wizerunku eksperta w sieci i zarządzania własną marką w social mediach (LinkedIn, Facebook i Instagram) oraz poza nimi.Na szkoleniu będziesz pracować nad stworzeniem indywidualnego wizerunku biznesowego online, który pomoże Ci w osiąganiu celów rekrutacyjnych i zawodowych.

PROGRAM

Moduł 1. Części składowe i mierzenie wartości marki osobistej

  • Czym jest wizerunek biznesowy, a czym – marka osobista,
  • Jakie są najważniejsze składniki personal brandingu,
  • Jak obliczyć wartość swojej marki osobistej – twarde wskaźniki.

Moduł 2. Analiza i badanie wizerunku online marki osobistej

  • Jak sprawdzić jaki jest wizerunek marki osobistej,
  • Jak zapewnić spójność wizerunku między kanałami (LinkedIn, Facebook, Instagram),
  • Jakie są narzędzia do badania marki osobistej i jak wykorzystać,
  • Jakie są dobre i złe przykłady rynkowe marek osobistych
  • + ćwiczenia warsztatowe

Moduł 3. Planowanie wizerunku

  • Jak zaplanować własny wizerunek w sześciu krokach,
  • Jak dzielić komunikację między kanałami,
  • Gdzie i jak wysyłać komunikaty do B2B, a gdzie i jak – do B2C,
  • Jak przygotować skuteczne profile na LinkedInie i Facebooku,
  • Jak zachować spójność między wystąpieniem publicznym na np. konferencji z wizerunkiem online.
  • + ćwiczenia warsztatowe

Moduł 4. Praca nad wizerunkiem w sieci

  • Jak wykorzystać zdjęcia do budowania wizerunku online: „dos and don’ts”,
  • Jak rozpocząć współpracę z profesjonalistami (stylistami, fotografami, doradcami ds. wizerunku itd.), czego od niej oczekiwać i jak ją rozliczać, aby była ona opłacalna,
  • Jak samodzielnie wykonać dobre zdjęcia w domowych warunkach.
  • + ćwiczenie: praca nad profilami uczestników szkolenia na LinkedInie

Podczas zajęć wykorzystane zostaną następujące metody pracy

  • ćwiczenia praktyczne,
  • wykłady,
  • dyskusje,
  • studia przypadków.

CZEGO SIĘ DOWIESZ

Szkolenie dostarczy Ci wiedzy i narzędzi, abyś:

nabył (lub ugruntował) wiedzę na temat narzędzi wykorzystywanych do tworzenia lub analizy marki osobistej,

przeprowadził analizę własnej marki według autorskiej metody prowadzącego i konkretnych wskaźników,

stworzył indywidualny plan budowania własnej marki,

wypracował strategię komunikacji marki oraz określił, w jaki sposób personal branding może wesprzeć Cię w dążeniu do celów zawodowych lub rekrutacyjnych,

zoptymalizował swój profil na LinkedInie.

Kładziemy nacisk zwłaszcza na rozwój umiejętności w zakresie praktycznego wykorzystania profili na LinkedInie, Facebooku i Instagramie w osiąganiu celów zawodowych lub rekrutacyjnych.

Forma prowadzenia zajęć:

Szkolenie zostanie poprowadzone w formie interaktywnej i wzbogacone porcją ćwiczeń praktycznych. Podczas zajęć skupimy się na rozwijaniu umiejętności przydatnych w procesie tworzenia wizerunku eksperta.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

osobą, która chce objąć wysokie stanowisko,

świadomym menedżerem w korporacji, chcącym budować swoją markę i rozwijać karierę,

ekspertem w swojej dziedzinie, chcącym to zakomunikować szerszemu gronu na rynku pracy lub zleceń,

właścicielem firmy, który chce dzięki mocnej marce osobistej sprzedawać więcej.

KTO POPROWADZI SZKOLENIE

szymanski

Rafał Szymański

 

Twórca Social Selling Marketing Automation. Ekspert digital marketingu i eCommerce.

Specjalizuje się w optymalizacji sprzedaży przez Internet. Na podstawie doświadczeń przy wdrażaniu programów Social Selling, zbudował własne narzędzie do optymalizacji i automatyzacji działań na LinkedIn, Facebook i Twitter.

Prelegent konferencji na temat digital marketingu i eCommerce. Laureat Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie email marketingowe.

W PAKIECIE

Zapisując się na szkolenie, otrzymasz:

7

Certyfikat

8

Materiały w wersji elektronicznej

9

Najnowszy numer magazynu „Marketer+”

10

Przerwy kawowe

11

Obiad

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050