fbpx
 
TEMAT SZKOLENIA

Prawo w marketingu

KIEDY

21.05.2019

09:30 – 17:00

GDZIE

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 123A

LICZBA MIEJSC

4

CENA

899.00zł (1105,77 zł brutto) 

OPIS

Słyszysz „prawo” i przechodzą Cię ciarki? Kto poza prawnikami chciałby się szkolić w tej dziedzinie? W relacjach z prawnikami marketerzy prezentują najczęściej dwa stanowiska:

  1. Jedni nie bardzo przejmują się przepisami, tylko skupiają się na swoich wynikach. Ich działania mają być efektywne, ale czy są legalne? Ci marketerzy uznają, że tak, bo „gdzieś tak słyszeli”. Nie rozmawiali o tym z żadnym prawnikiem, bo nie widzą takiej potrzeby.

  2. Drugim wymogi korporacyjne nakazują konsultować z prawnikami niemal każdy ruch. Ci marketerzy mają już tych konsultacji serdecznie dosyć. Niemal wszystko, co chcieliby robić, jest zabronione albo wiąże się z formalnościami zabijającymi konwersję, czy też wymaga tworzenia przepastnych regulaminów, których nikt nie czyta.

To szkolenie ma udowodnić, że ani jedni, ani drudzy nie mają racji, a prawda leży gdzieś pośrodku. Ma za zadanie pokazać marketerom, gdzie rzeczywiście przepisy prawa dotyczą ich pracy, na co trzeba uważać, a gdzie w szumie informacyjnym narosły mity i niepotrzebne formalności, których można się pozbyć.

PROGRAM

Moduł 1. E-mail marketing

  • Jak legalnie i bez checkboxów zbierać leady,
  • Jak zgodnie z prawem prowadzić działania e-mail-marketingowe w świecie B2B, a jak w B2C,
  • Jak zgodnie z RODO wykorzystywać marketing automation, e-maile dynamiczne oraz personalizację treści.

Moduł 2. Social media

  • Jak prowadzić fanpage zgodnie z prawem,
  • O czym pamiętać podczas przygotowywania reklam na Facebooku i prowadzenia komunikacji na Messengerze,
  • Jakie są wyroki i decyzje instytucji europejskich dotyczące Facebooka i co z nich wynika,
  • Jakie są ograniczenia w pozyskiwaniu kontaktów i w prowadzeniu działań marketingowych za pośrednictwem LinkedIna wynikające z RODO.

Moduł 3. Google Analytics, cookies, remarketing

  • Jaka jest definicja profilowania zgodna z RODO,
  • Jakie profilowanie będzie zakazane w świetle tych przepisów,
  • Jak powinien wyglądać komunikat wyrażenia zgody na profilowanie,
  • Czy w ramach profilowania do celów marketingu własnego warto jest rozszerzyć formułkę powszechnie stosowaną przy zapisach do newslettera,
  • Dlaczego denerwujące pop-upy wprowadzane przez wielkie portale nie są wcale potrzebne.

Moduł 4. Marketing przez eventy

  • W jaki sposób bez naruszania prawa organizować eventy, które są narzędziem marketingu B2B,
  • Jak legalnie wykorzystywać kontakty pozyskane w związku konferencją, szkoleniem, targami (gdy jesteś uczestnikiem lub organizatorem).

Moduł 5. Konkursy marketingowe i programy lojalnościowe

  • Jak zorganizować konkurs na Facebooku, a jak na stronie WWW lub blogu,
  • Jak przygotować program lojalnościowy, który będzie zgodny z prawem.

Moduł 6. Afiliacja

  • Jak nie popełnić gafy podczas korzystania z afiliacji i jak zarabiać na zgromadzonej przez siebie bazie marketingowej

Moduł 7. Współpraca z influencerem

  • Studia przypadków, czyli słodko-gorzkie sytuacje, które miały miejsce naprawdę.

Moduł 8. Dane ogólnodostępne

  • Jakie są granice wykorzystania danych ogólnodostępnych w celach marketingowych,
  • Jak możesz wykorzystywać w marketingu i sprzedaży dane, znalezione w internecie czy w rejestrach KRS i CEIDG.

Moduł 9. Granice plagiatu

  • Kiedy można wykorzystać znane motywy w materiałach reklamowych,
  • Co jeśli uczestnik konkursu przesyła film lub zdjęcie, na którym widać logo innej firmy.

CZEGO SIĘ DOWIESZ

Szkolenie dostarczy Ci wiedzy i narzędzi, żebyś wiedział:

na co trzeba zwrócić uwagę, jeśli jest się pracownikiem lub szefem działu marketingu, pracownikiem lub właścicielem agencji marketingowej,

gdzie trzeba zadbać o odpowiednie zgody, umowy lub regulaminy, a gdzie formułki można zamienić na zachęcające, konwertujące teksty,

gdzie w marketingu czekają na Ciebie pułapki prawne i jak ich uniknąć.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

szefem działu marketingu lub jego pracownikiem,

właścicielem agencji marketingowej,

właścicielem firmy i sam organizujesz swoje działania marketingowe.

KTO POPROWADZI SZKOLENIE

Agnieszka-Grzesiek-Kasperczyk

Agnieszka Grzesiek – Kasperczyk

Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Audytor ISO 27001. Specjalizuje się w prawie marketingu internetowego i e-commerce. Pracuje niemal wyłącznie dla firm z branż interaktywnej i marketingowej (FreshMail, Sotrender, ContentHouse, Insignia, DevaGroup, Cut The Mustard, Eura7, Grupy Marketer – wydawcy magazynów „Marketer+” i „E- commerce w Praktyce”, FastTony.es, PushPushGo, Socjomania, Media Choice, 24/7 Communication).

Autorka kursu online „RODO dla marketerów” i wykładowca na studiach podyplomowych e-marketing w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Na temat RODO dla marketerów przeszkoliła ponad 400 osób.

Regularnie publikuje w magazynie „Marketer+”. Tłumaczy prawo „z polskiego na nasze”.
Popularyzuje ideę, że można zgodnie z prawem prowadzić biznes online oraz marketing internetowy bez zbędnych checkboxów, skomplikowanych formułek prawniczych czy niezrozumiałych regulaminów.

W PAKIECIE

Zapisując się na szkolenie, otrzymasz:

7

Certyfikat

8

Materiały w wersji elektronicznej

9

Najnowszy numer magazynu „Marketer+”

10

Przerwy kawowe

11

Obiad

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050