fbpx
 
TEMAT SZKOLENIA

Silna marka i skuteczny marketing w internecie

Jak zbudować efektywną strategię obecności Twojej firmy online na przełomie 2019/2020

KIEDY

18.10.2019

09:30 – 17:00

GDZIE

Warszawa

LICZBA MIEJSC

30

CENA

899.00zł +23% VAT

799.00zł (982,77 zł brutto) 

WEŹ UDZIAŁ W SZKOLENIU, JEŚLI:

planujesz zbudować silną markę w sieci, która nie boi się konkurencji i szybciej dociera do klientów a przy okazji robi to taniej i skuteczniej,

chcesz dowiedzieć się, jak budować przewagę konkurencyjną opartą na innych wyróżnikach niż najniższa cena, unikając błędów popełnianych nawet przez największe marki,

marzysz, żeby wreszcie ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób efektywnie prowadzić działania marketingowe w internecie,

pragniesz uporządkować swoją wiedzę, w pełni wykorzystać dzisiejsze cyfrowe narzędzia i nie przepalić budżetu marketingowego w 2020 roku.

NIE CZEKAJ! Weź udział w szkoleniu „Silna marka i skuteczny marketing w internecie” i zdobądź wiedzę potrzebną do skutecznego działania online. Dajemy Ci 100% praktycznych informacji, które możesz wdrożyć od razu tuż po zakończeniu szkolenia.

OPIS SZKOLENIA:

Internet jest tym,  co dziś daje marketerom największe pole do działania, jest zarazem najpotężniejszym i najdynamiczniej ewoluującym z narzędzi walki o umysł klienta. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zbudować strategię obecności Twojej marki w sieci, to szkolenie jest dla Ciebie. Poznasz najnowsze narzędzia marketingowe, dzięki którym zaprojektujesz zautomatyzowany system sprzedaży. Dostaniesz do ręki konkretne, praktyczne narzędzia do budowania silnej marki w Internecie.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Podczas szkolenia „Silna marka i skuteczny marketing w internecie” dowiesz się m.in.:

  • jakie czynniki stosowane w komunikacji marketingowej uruchamiają emocje i zaangażowanie klientów,
  • jak zaprojektować wizerunek Twojej firmy, aby w pełni wykorzystać dzisiejsze cyfrowe narzędzia,
  • jak wykorzystać Google do pozyskiwania wartościowych klientów – przegląd skutecznych działań płatnych oraz bezpłatnych,
  • jak mówić do odbiorców ich językiem i dzięki miękkiej komunikacji osiągać twarde rezultaty sprzedażowe,
  • jakie media społecznościowe wybrać do komunikacji i jakich błędów unikać, żeby skutecznie w nich sprzedawać,
  • jakie elementy powinna zawierać strona internetowa, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym,
  • jak powiększać bazę adresów e-mail i prowadzić skuteczne działania e-mail marketingowe,
  • czym są remarketing i real time marketing i jak je efektywnie wykorzystywać,
  • jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń w realizowanych kampaniach marketingowych.

Dodatkowo:

  • Dostaniesz do ręki konkretne praktyczne narzędzia do budowania silnej marki w internecie.
  • Poznasz najnowsze rozwiązania marketingowe, dzięki którym zaprojektujesz zautomatyzowany system sprzedaży.
  • Wspólnie przeanalizujemy kilkadziesiąt przykładów i antyprzykładów z zakresu działań marketingowych, z którymi marketerzy stykają się w codziennej pracy.
  • Uzyskasz wiele cennych wskazówek i podpowiedzi, dzięki którym rozwiążesz problemy, z którymi borykasz się na co dzień.

PRZYJAZNA FORMA SZKOLENIA:

Serwujemy wiedzę z najwyżej półki w łatwy do przyswojenia sposób.

Stawiamy na 100% praktyki:

  • dowiesz się, jakie rozwiązania działają (i nie działają) w małych, średnich i dużych firmach,
  • dostaniesz dużą porcję praktycznych przykładów (i antyprzykładów), dzięki którym unikniesz błędów popełnianych przez inne firmy,
  • poznasz sprawdzone narzędzia, które pozwolą Ci zmniejszyć koszty i usprawnić codzienną pracę,
  • uzyskasz wiele cennych wskazówek, dzięki którym rozwiążesz problemy, z którymi borykasz się na co dzień,
  • otrzymasz masę inspiracji, dzięki czemu wrócisz do pracy z głową pełną pomysłów.

PROWADZĄCY

_FOT4681(1)

Mariusz Łodyga 

 

Strateg, trener, konsultant – specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. W biznesie od 16 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander, Raiffeisen Polbank, Domiporta, Orange, Warta S.A., BGŻ PNB Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Rzeczpospolita, Festiwal Fantastyki PYRKON.

Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem. Obecnie największą szansę widzi w marketingu opartym na doskonałej strategii co w połączeniu z technologią oraz narzędziami pozwala firmom jego klientów rosnąć w biznesową siłę i zdobywać udziały w rynku.

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł 1: Wprowadzenie do marketingu internetowego

  • od marki do konwersji – marketingowe tryby, które muszą ze sobą współistnieć,
  • czym jest skuteczny marketing i kim jest skuteczny marketer,
  • dlaczego ludzie od Ciebie kupują – lub nie kupują,
  • marketingowa piramida sukcesu i porażki.

Moduł 2: Jak wykorzystać branding do budowy wartości postrzeganej

  • target (grupa docelowa) –  jak określić profil idealnego potencjalnego klienta,
  • kim jest Twój odbiorca komunikacji marketingowej,
  • brand values – czym są wartości marki i jak je komunikować,
  • brand promise – jak skomponować główną obietnicę marki,
  • reason to believe – jak sprawić, by klienci zawierzyli Twojemu przekazowi,
  • USP/ESP – unikalna i emocjonalna propozycja wartości w komunikacji marketingowej.

Moduł 3: Branding

  • czym jest branding i po co z niego korzystać,
  • czym jest brand i jakie daje firmom korzyści,
  • cztery rodzaje brandingu (percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy) – brandingowy mix, któremu klienci nie mogą się oprzeć,
  • marka z punktu widzenia klienta – na co zwracać uwagę, aby percepcja marki w umysłach klientów była zgodna z założeniami strategicznymi.

Moduł 4: Nowe trendy marketingowe

  • digitalizacja, dialogizacja, medializacja i fragmentaryzacja,
  • live streaming – jak wykorzystać potęgę transmisji na żywo,
  • human to human – jak mówić do odbiorców ich językiem,
  • influencer marketing – jak wykorzystać rozpoznawalność marek osobistych do wzmocnienia własnego brandu,
  • real time marketing – jak wykorzystać bieżące popularne wydarzenia w komunikacji marketingowej.

Moduł 5: Wykorzystanie emocji w komunikacji marketingowej

  • trigery mózgowe i społeczne – jak wyzwalać decyzje konsumenckie,
  • emocje, które najsilniej motywują do działania,
  • mechanizm propulsji i retropulsji,
  • przykłady wykorzystania emocji w komunikacji marketingowej.

Moduł 6: Modele komunikacji i najskuteczniejsze formuły copywriterskie

  • analiza AIDA+s, PAS, BAB,
  • problem – no problem,
  • język korzyści vs język straty,
  • soft selling vs. hard selling – jak dzięki miękkiej komunikacji osiągać twarde rezultaty sprzedażowe.

Moduł 7: Techniki wzbudzania zaangażowania w internecie

  • luka informacyjna – jak umysł reaguje na brakujące informacje,
  • kauzacja – potęga dobrego uzasadnienia w komunikacji marketingowej,
  • wielkie kwantyfikatory – wielka magia liczb,
  • techniki zwiększania liczby interakcji i komentarzy.

Moduł 8: Skuteczna komunikacja w mediach społecznościowych

  • jakie media społecznościowe wybrać do komunikacji własnej marki,
  • jak skutecznie sprzedawać przez media społecznościowe,
  • najskuteczniejsze rodzaje postów oraz formatów reklamowych w social media,
  • wartość rekomendacji i opinii,
  • jak radzić sobie z ograniczaniem zasięgów organicznych,
  • co kochają algorytmy w mediach społecznościowych,
  • niedozwolone techniki komunikacji marketingowej na Facebooku grożące blokadą fanpejdża.

Moduł 9: Filary przewagi konkurencyjnej w internecie

  • strona WWW – jak zaprojektować stronę internetową, aby była skutecznym narzędziem sprzedażowym – obowiązkowe elementy i parametry techniczne,
  • Google – jak wykorzystać wyszukiwarkę, aby była źródłem wartościowych klientów zarówno z poziomu organicznego oraz działań płatnych,
  • social media – marketingowa dźwignia, bez której nie można mówić o skutecznym marketingu – najważniejsze wskaźniki, którymi powinieneś się kierować,
  • wideo – jak wykorzystać format wideo w procesie budowy marki i sprzedaży,
  • e-mail marketing – narzędzie bez którego nie poprowadzisz udanej kampanii marketingowej,
  • remarketing – czym jest remarketing i jak go efektywnie wykorzystywać,
  • narzędzia skutecznego marketera.

Moduł 10: Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w realizowanych kampaniach marketingowych

  • 4 najważniejsze błędy w planowaniu kampanii marketingowej,
  • kiedy egzekucja strategii marketingowej nie może przynieść oczekiwanych rezultatów,
  • 3 działania, które zawsze kończą się porażką niezależnie od wielkości zaangażowanego budżetu.

FIRST MINUTE:

Udzielamy 100 zł rabatu przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem jego realizacji.
To szkolenie możesz kupić za 799 zł netto netto zamiast 899 zł netto.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

marketerem odpowiedzialnym za prowadzenie komunikacji firmy w sieci,

osobą odpowiedzialną za działy marketingu i sprzedaży,

pracownikiem agencji reklamowej lub firmy, współpracującej z zewnętrznymi przedsiębiorstwami w zakresie działań marketingowych,

marzysz, żeby wreszcie ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić w działania marketingowe w internecie, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność.

KTO ORGANIZUJE:

Organizatorem jest Grupa Marketer, wydawca czasopisma „Marketer+”, wydawanego od 2011 roku branżowego magazynu skierowanego do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu.
Czytelnicy doceniają nas za wysoką jakość artykułów i przystępną formę prezentacji treści – to cecha, która zdecydowanie wyróżnia nas spośród innych tytułów na rynku.

„Marketer+” to praktyczna wiedza o marketingu w przystępnej formie.

W PAKIECIE

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

7

Certyfikat uczestnictwa

8

Materiały szkoleniowe

9

Udział w 8-godzinnym szkoleniu

10

Przerwy kawowe

11

Lunch

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050