fbpx
 
TEMAT SZKOLENIA

Skuteczny E-marketing

Jak budować obecność firmy w sieci

KIEDY

07.06.2019

09:30 – 17:00

GDZIE

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 123A

LICZBA MIEJSC

7

CENA

899.00zł (1105,77 zł brutto) 

Opis szkolenia

Strategia obecności marki w sieci to podstawa działań e-marketingowych. Podczas szkolenia dowiesz się, jak zintegrować działania marketingowe online z działaniami offline, w jaki sposób stworzyć komunikację Twojej firmy z klientami, gdzie ich znaleźć i w jaki sposób ich zaangażować. Nauczysz się, jak stworzyć wizerunek firmy w sieci z wykorzystaniem różnych kanałów digital. Szkolenie pomoże Ci rozwinąć wiedzę z obszaru marketingu internetowego: mediów społecznościowych, komunikacji e-mailowej czy content marketingu. Dowiesz się, skąd brać informacje, czy dzięki działaniom e-marketingowym osiągasz założone cele, skąd czerpać wiedzę o swoich klientach i jak wykorzystywać ją do zwiększania konwersji.

Program szkolenia

Moduł 1. Projektowanie komunikacji e-marketingowej

  • Jak zmieniły się definicje online i offline marketingu i jak tworzyć w pełni zintegrowaną komunikację?
  • Koncepcje design thinking i service design jako podstawa strategii komunikacji marketingowej.
  • Business model canvas.
  • Etapy procesu projektowego – odkrywanie realnych potrzeb użytkowników oraz projektowanie relacji klientów z usługą i ich doświadczeń.
  • Czym klienci kierują się w wyborze produktu?
  • Jak tworzyć komunikację opartą na emocjach odbiorcy?

Moduł 2. Budowanie strategii marketingowej

  • Jak określić grupy docelowe? Jakich danych do tego użyć?
  • Co oferujesz jako firma i jak to komunikować?
  • Jak przekonać klientów do swojej firmy? RTB, USP, ESP.
  • Jak ustalać cele strategii marketingowej?
  • OCTA – jak budować strategię marketingową w praktyce?
  • Segmentacja odbiorców z zastosowaniem analizy RFM.

Moduł 3. Skuteczny content marketing

  • Jak tworzyć strategię content-marketingową?
  • Cele działań contentowych.
  • Tworzenie i publikowanie treści, które domykają konwersję.
  • Jak osiągnąć zaangażowanie przez content?
  • Content a SEO.

Moduł 4. E-mail marketing – jak tworzyć skuteczne kampanie

  • Jak tworzyć strategię e-mail-marketingową?
  • Jak czytać raporty i co oznaczają kluczowe wskaźniki w e-mail marketingu?
  • Sposoby budowania bazy subskrybentów.
  • Jak podnieść wskaźnik open rate?
  • Jak podnieść wskaźnik CTR?
  • Jak stworzyć e-mailing, który osiągnie założone cele?
  • Elementy wpływające na dostarczalność kampanii e-mail-marketingowych.

Moduł 5. Strategia i taktyka dotarcia do odbiorców

  • Jakie kanały e-marketingowe wybrać do swojego biznesu?
  • Customer journey map – poznawanie i budowanie doświadczeń klientów z marką.
  • Projektowanie komunikacji dla grup docelowych z uwzględnieniem odpowiednich kanałów e-marketingowych.

Moduł 6. Mierzenie efektywności działań e-marketingowych

  • Wprowadzenie do Google Analytics.
  • Kluczowe pojęcia analizy odbiorców.
  • Jak ustalać cele w Google Analytics i po co?
  • Jak czytać raporty, aby weryfikować efektywność działań e-marketingowych?

Moduł 7. Najczęściej popełniane błędy w komunikacji marketingowej

CZEGO SIĘ DOWIESZ

Szkolenie dostarczy Ci wiedzy i narzędzi, żebyś mógł:

przygotować strategię obecności firmy w sieci,

wybrać kanały marketingowe do swojego biznesu,

czerpać wiedzę o swoich odbiorcach z odpowiednich źródeł,

czytać raporty i podstawowe wskaźniki e-marketingowe w sposób efektywny.

To szkolenie jest dla:

marketerów, odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji firmy w sieci,

właścicieli firm, współpracujących z zewnętrznymi przedsiębiorstwami w zakresie działań marketingowych,

osób odpowiedzialnych za działy marketingu i sprzedaży,

osób rozpoczynających działania marketingowe w internecie.

KTO POPROWADZI SZKOLENIE

mk

Marcin Kociuba

Jako strategy manager we FreshMailu odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii e-mail-marketingowych dla kluczowych klientów. Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Strateg, marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. do magazynów: „Marketer+”, „Nowa Sprzedaż”, „Marketing w Praktyce”) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także na uczelniach.

W PAKIECIE

Ze szkoleniem otrzymujesz

7

Certyfikat

8

Materiały w wersji elektronicznej

9

Najnowszy numer magazynu „Marketer+”

10

Przerwy kawowe

11

Obiad

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050