fbpx
 
TEMAT SZKOLENIA

Strategia komunikacji marki w social mediach

Zbuduj spójny plan działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych

KIEDY

29.05.2019

09:30 – 17:00

GDZIE

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 123A

LICZBA MIEJSC

4

CENA

899.00zł (1105,77 zł brutto) 

OPIS

Wiele się mówi o potrzebie posiadania strategii komunikacji w mediach społecznościowych, a niewiele o tym, czym naprawdę ona jest i jak można ją opracować. To szkolenie jest praktycznym wprowadzeniem do budowy strategii komunikacji marki, projektowania kampanii czy tworzenia spójnego planu działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Uczestnicy dowiedzą się, co jest najważniejsze w zarządzaniu komunikacją marki w social media, oraz jakich błędów przy prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych unikać. Przejdziemy krok po koku przez wszystkie etapy budowania strategii  social media. Całość zostanie wzbogacona o przykłady i zadania do wykonania na szkoleniu, a także po nim. W trakcie procesu szkoleniowego uczestnik będzie miał okazję zaktualizować swoją wiedzę na temat trendów i sposobów komunikacji marek w mediach społecznościowych.

PROGRAM

Moduł 1. Wprowadzenie do strategii komunikacji marki w social mediach

W pierwszej części szkolenia uczestnicy zostaną wprowadzeni w zagadnienia związane ze współczesnym spojrzeniem na markę (branding kulturowy). Zostaną im przybliżone kluczowe reguły budowania marki, typowe błędy w zarządzaniu nią i zasady projektowania komunikacji w mediach społecznościowych.

Moduł 2. Składowe strategii komunikacji marki w social mediach

W drugim module zostanie omówiony model budowania strategii komunikacji marki i kampanii komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Na konkretnych przykładach zostaną pokazane poszczególne etapy budowy strategii komunikacji w social media. Przywołane zostaną również informacje na temat aktualnych trendów w marketingu i zmian, które zachodzą w digital marketingu. W tej części uczestnicy wykonają również kilka ćwiczeń. Na paru przykładach przedstawię proces budowania strategii komunikacji marki w social mediach – od A do Z.

Moduł 3. Ćwiczenia warsztatowe z opracowania strategii komunikacji w social mediach

W ostatniej części uczestnicy (wraz z pomocą prowadzącego), podzieleni na małe grupy, na bazie poznanego modelu i wiedzy z pierwszej i drugiej części szkolenia będą opracowywać koncepty strategii komunikacji dla marek w social mediach (wybranych wspólnie). Szkolenie zakończy się prezentacją konceptów, ich ewaluacją oraz sesją pytań i odpowiedzi.

CZEGO SIĘ DOWIESZ

Po szkoleniu będziesz:

mieć praktyczną wiedzę na temat procesu budowania strategii social media – a to szansa na tworzenie spójnych i skutecznych działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych, służących osiąganiu celów biznesowych,

wiedzieć, na czym się skupić w zarządzaniu komunikacją w mediach społecznościowych i jakich błędów unikać,

znać pięcioetapowy model budowania strategii komunikacji w social media,

znać kluczowe trendy, metody i narzędzia pomocne w analizie biznesowej i planowaniu działań komunikacyjnych,

zaplanować proces tworzenia wartościowych treści w mediach społecznościowych i budowania świadomości marki (dodatkowo poznasz narzędzia, które przyśpieszają i ułatwiają cały proces).

wiedzieć, jak wygląda sytuacja mediów społecznościowych w 2019 r. w Polsce i na świecie i jakie są prognozy na kolejne lata,

wiedzieć, jak zabrać się do tworzenia strategii komunikacji w social mediach.

Dodatkowo podczas szkolenia będzie mógł pracować na przykładzie własnej marki.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:

jesteś szefem działu marketingu lub jego pracownikiem,

jesteś pracownikiem agencji marketingowej,

jesteś właścicielem firmy lub członkiem zarządu,

sam organizujesz swoje działania marketingowe,

jesteś osobą, która chce poznać, jak wygląda tworzenie strategii komunikacji marki w social mediach.

KTO POPROWADZI SZKOLENIE

adrian-gamon

Adrian Gamoń

Strateg i konsultant ds. brandingu i social mediów, mówca i trener, filmowiec.

WIERZY W MOC SŁÓW I ZNACZENIE NARRACJI, dlatego pomaga firmom i osobom prywatnym budować skuteczną komunikację marek na podstawie wartości i spójności z potrzebami klientów.

Ponad sześć lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie marketingowe i treści o wysokiej jakości. Współpracował z markami, takimi jak: Skanska Polska, RMF Maxxx, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Śnieżka, sieć hoteli Ibis, Jerónimo Martins, region Małopolska i miasto Kraków. Utworzył również dwa unikatowe w Polsce kierunki studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. Sprawdza się jako mówca i trener. Przeszkolił już ponad 350 osób z zakresu budowy strategii komunikacji marki w social mediach, a ponad 400 – z marketingu na LinkedInie. Organizuje spotkania LinkedIn Local Kraków.

W PAKIECIE

Zapisując się na szkolenie, otrzymasz:

7

Certyfikat

8

Prezentację w wersji elektronicznej oraz skrypt wraz w pytaniami pomocniczymi, narzędziami i ćwiczeniami przydatnymi w opracowaniu strategii komunikacji marki (i kampanii promocyjnych) w social mediach,

9

Najnowszy numer magazynu „Marketer+”

10

Przerwy kawowe

11

Obiad

Jeśli masz jakieś pytanie na temat organizowanych szkoleń napisz do nas: szkolenia@marketer.pl lub zadzwoń: 504 080 050